donderdag 22 oktober 2015

Dear Diary.

Vandaag weer een Dear Diary. Sorry dat ie vandaag later online komt dan normaal, maar gisteren had ik super irritante hoofdpijn, dus had ik echt geen zin meer om de Dear Diary in elkaar te zetten. Gelukkig gaat het nu weer goed, en kan ik het dus alsnog online zetten.

Vandaag was echt een heel kort dagje. 's ochtends ontbeet ik met m'n favoriete ontbijtje ooit. Yoghurt, muesli en banaan. Mmmm, zo lekker. Tijdens het ontbijt heb ik stukTVlive gekeken. Toen ik klaar was met ontbijten, was eigenlijk ook meteen m'n lunch was, ben ik de kranten gaan vouwen. Ja, ik heb een krantenwijkje. Niet het beste baantje, maar wat zou ik anders met die tijd hebben gedaan. Precies, op de bank zitten, YouTubefilmpjes kijken.
Toen ik klaar was met vouwen, heb ik de kranten in de fietstassen gedaan, en heb ik ze rondgebracht. Gelukkig pasten alle kranten in de fietstassen, anders moest ik dus nog een keer terug.
 Ik weet dat een krantenwijkje niet echt een leuk baantje is, maar ik ben ondertussen al wel vriendjes geworden met alle dieren in de weilanden. Zo lief, ik kwam aanfietsen en al die schapen keken me aan, en de koeien begonnen zelfs mee te rennen, haha. Dat maakt een krantenwijkje toch nog wel leuk. In elk vervelend ding zit iets wat je toch weer blij maakt. Als je je concentreert op het positieve word het veel leuker, trust me.
's avonds toen ik thuis kwam gingen we eten. Aardappels met rode bietjes, begghhh. Ik kan over het algemeen heel veel hebben, maar bietjes doperwtjes en bruine bonen vind ik echt een marteling. Toen we het eten ophadden ging ik Utopia kijken, en daarna nog een stukje van de James Bond film die op  tv was. Jammer genoeg had ik  zo'n hoofdpijn dat ik maar naar bed ging.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten