woensdag 21 oktober 2015

Dear Diary.

Vandaag weer een nieuwe Dear Diary. Ik hoop dat jullie tot nu toe nog een leuke vakantie hebben, en zo niet, maak er dan het beste van. Good luck.

Vanmorgen was ik om half 10 wakker, best goed toch? Toen ben ik even onder de douche gesprongen, en heb me helemaal klaar gemaakt voor de dag. Na het middageten zijn ik, m'n moeder, m'n zusje en m'n zus boodschappen gaan doen. Zoals altijd bij de Aldi. Waar ik dus achter kwam is dat Aldi fairtrade producten verkoopt. Shout-out naar de Aldi.
 Toen we weer thuis waren, apptte ik m'n vriendin of ze iets te doen had, en toen ben ik daar naartoe gegaan. We hebben super lekkere kniepertjes gebakken. Ik ben jullie mening nodig. Ik en m'n vriendin vinden allebei dat het kniepertjes heet, maar er zijn dus blijkbaar ook mensen die vinden dat het knijpertjes het. Wat vinden jullie?
Toen we klaar waren met de kniepertjes, zijn we nog even wezen voetballen. Om 6 uur was het weer tijd om naar huis te gaan, jammer het was net zo gezellig.

's avonds aten we broccoli burgers, oehh zo lekker. Het recept ervan kan je hier vinden. Echt super lekker. Toen we klaar waren met eten moest ik nog even snel Utopia terugkijken, van gisteren. En toen was het alweer half 8, dus tijd voor de Utopia van vandaag. Haha, ik klink net als een verslaafde.
Na Utopia hebben we de James Bond film gekeken die vandaag op televisie was, en ja.. Toen was het tijd om naar bed te gaan. Kort dagje maar wel een leuk dagje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten