maandag 19 oktober 2015

Dear Diary.

Vandaag heb ik weer een Dear Diary voor jullie. In deze serie laat ik jullie zien wat ik allemaal doe op een dag, helemaal niks dus, nee geintje. Het is een soort vlog maar dan zonder film. Enjoy!



Vanmorgen werd ik weer eens heerlijk laat wakker. Heerlijk die vakantie, i love it. Het is vandaag natuurlijk gewoon zondag, en dat betekend dat we weer naar de kerk gaan. En ja, in de kerk aankomen met je joggingbroek en hoodie is ook niet echt chill. Dus heb ik geprobeerd m'n hoofd te fixen, en ook heb ik geprobeerd om een oké outfit uit te kiezen. Dit is de uiteindelijke outfit geworden.
Toen ik klaar was met mezelf oké te maken, gingen ik, m'n zusje, m'n zus en m'n moeder een spelletje doen. Bij ons is zondag echt de standaard spelletjesdag. Niet iedereen doet altijd mee, maar er word elke zondag wel een spelletje  gespeelt. Het spel wat we de laatste tijd heel veel spelen, is 'skipbo'. Ik vind het persoonlijk een mega leuk spel, en ook echt een spel waarbij iedereen evenveel kans heeft op winnen, maakt niet uit hoe oud je bent.
Na het middageten zijn we naar de kerk gegaan. Toen we weer thuis kwamen was het alweer tijd voor een spelletje skipbo. Nadat ik weer verloren had, besloot ik maar om een kaarsje aan te steken, en lekker YouTube filmpjes te gaan kijken. En toen was het alweer etenstijd. Zondagen gaan echt snel voorbij altijd.
Na het eten heb ik nog even de een blogpost geschreven. En natuurlijk een James Bond film gekeken.

En dit was mijn zondag al, ik hoop dat jullie het leuk en interessant vonden. Dan zie ik jullie morgen weer. Doeii.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten