maandag 14 september 2015

Song2U #2

Heey mensen! Vandaag weer een nieuwe Ssong2U. Dit keer is het een liedje van mijn favoriete zangeres, Demi Lovato. Persoonlijk vind ik dat zij heel veel liedjes heeft, die perfect zijn voor Song2U. Ik heb een bekend  liedje uitgekozen, dat in 2013 een hit was. Ja ik weet het, al 2 jaar geleden, maar ik beloof je, nog steeds een super leuk liedje.


Oke, ik zal jullie niet langer pesten, de Song2U van deze week is 'skyscraper' van Demi Lovato.
Ik vind het zelf echt een super mooi, en vooral bemoedigend lied. Als je effe in een dip zit, of gewoon wat extra steun kan gebruiken, kan dit lied je echt goed helpen.

Demi zingt in dit lied over haarzelf. Ze zingt over iemand die haar alles af wil nemen, haar kapot wil maken, en haar wil zien bloeden. Nou, dit komt misschien niet zo heftig voor bij jou in de buurt, maar alsnog zit er echt een goede boodschap achter. Ze zingt namelijk niet alleen over dat ze kapot gemaakt word, maar ook dat ze weer heelt, en sterk word, en dan stijgt ze op als een wolkenkrabber, wat in het Engels 'skyscraper' betekend..

Best mooie  betekenis toch? Diepgaand, heftig en een beetje hard, maar toch vind ik het een echte Song2U.

Verder vind ik de videoclip ook echt heel mooi. Eenvoudig, simpel en toch door het verwarde gezicht van Demi, heel pakkend. Eerlijk,  ik kan echt uren naar videoclips kijken, haha.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten