maandag 31 augustus 2015

Song2U #1

Heeyy, ik heb een hele leuk serie bedacht. Ik ga elke 2 weken een 'Song2U' liedje opzoeken. Dat houd in dat ik elke 2 weken een liedje op m'n blog zet, met een uitleg, over wat er gezongen word. Een liedje die speciaal voor alle meiden en misschien wel vrouwen die dit lezen bedoeld is. Ik ken jullie misschien dan wel niet, maar ik weet zeker dat elke vrouw/meid wel eens een extra steuntje in de rug nodig heeft. En dat steuntje kan ik misschien wel geven door middel van een power song. Ik hoop dat jullie net zo enthousiast zijn als mij, en laten we snel beginnen.
Mijn eerste Song2U is... tromgeroffel,  Try van Pink. Ik weet niet of je dit liedje al kent, maar ik denk het wel. Het is een best bekend liedje, en helemaal Song2U-proof. Als je m'n vorige blog ook hebt gelezen, dan weet je misschien al dat ik dit liedje echt ideaal vind voor het hardlopen. Het geeft me namelijk echt doorzettingskracht.

Het liedje gaat over dat  hoe moeilijk het ook is je altijd verder moet gaan, en opnieuw moet proberen. Ook het zinnetje 'just because it burns, doesn't mean you're gonna die' wat 'alleen omdat het pijn doet, betekend het nog niet dat je dood gaat' heel fijn. Het is gewoon waar, alleen omdat iets moeilijk is betekend het nog niet dat je het niet kan. En daar ben ik het echt mee eens. Als iets moeilijk is, is het niet onmogelijk. En zeg nu eerlijk, een leven zonder  uitdagingen is toch niks aan?

Verder vind ik Alecia (de zangeres pink) ook echt een super stoere chick. Ze is niet zo'n onschuldig lied meisje, maar echt een stoere meid die voor zichzelf op kan komen. En dit geeft mijn ook echt een motivation boost.

En tot slot nog over de clip. Wat hou ik van deze clip, ik denk dat ik eerlijk kan zeggen dat dit mijn lievelingsmuziekclip is. Misschien ook omdat ikzelf van dans, haha.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten